مهم ترین نکاتی که باید در رنگ مو ترکیبی بدانید
نوشته شده توسط : زیبالون

تهیه رنگ مو ترکیبی بیش از هرچیزی، نیازمند تجربه است؛ چرا که برای درست کردن آن، شما نیاز به اطلاعاتی دارید و نمی تواند به صورت یک دفعه ای رنگ ها را با هم ترکیب نمایید. برخی از نکاتی که باید در ترکیب رنگ مو بدانید عبارت اند از:


چقدر با رنگ ها و چرخه رنگ آشنایی دارید؟
تا زمانی که شما ارتباط بین رنگ و روش های ترکیب رنگ را نشناسید، نمی توانید یک رنگ مو ترکیبی مناسب تولید کنید. آنچه شما در ابتدا باید بدانید، این است که رنگ مو اصلی به سه دسته زرد، قرمز و آبی تقسیم شده و رنگ های فرعی شامل سبز، بنفش و نارنجی هستند. دانستن چرخه رنگ برای درست کردن انواع رنگ مو و حتی پاک کردن آن ها بسیار ضروری است.

آیا رنگ های غالب در رنگ مو ترکیبی را میشناسید؟
منظور از رنگ غالب، رنگ پس زمینه در هر رنگ مو ترکیبی است. زیرا زمانی که شما از یک رنگ مو استفاده می کنید، چیزی که بیش از هرچیزی جلب توجه خواهد کرد، رنگ غالبی است که در پس زمینه وجود دارد. اگر شما رنگ های غالب برای انتخاب پس زمینه را به درستی نشناسید، رنگ مو ترکیبی شما به درستی عمل نکرده و باعث ایجاد نارضایتی شما از ترکیب می شود.

مهم ترین اصل استفاده از رنگ مو ترکیبی، شناخت رنگ موی خودتان است
مهم ترین اصل در استفاده از رنگ مو، شناسایی رنگ مو خود است؛ چرا که رنگ مو طبیعی شما، رنج های مختلفی از تیره تا روشن دارد. شما باید با توجه به رنگ مو طبیعی خود، از رنگ موهای گوناگون استفاده نمایید. برای مثال اگر ندانید رنگ مو شما خاکستری است یا سیاه و از رنگ مو ترکیبی و به خصوص رنگ مو سفید، استفاده نمایید، ممکن است نتیجه به دست آمده یک رنگ کدر باشد که با رنگ مو اصلی، تفاوت زیادی دارد.

توجه به درصد منافذ مو، چگالی مو و حجم آن ها
قطعا شما نمی توانید بدون توجه به برخی از قوائد، اقدام به استفاده از رنگ مو های ترکیبی نمایید. موهایی که آسیب دیده اند، معمولا چگالی کمتری دارند و رنگ بیشتری به منافذ آن ها نفوذ می کند و این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می شود؛ این در حالی است که موهای سالم دقیقا برعکس این رفتار را از خود نشان می دهند. لذا شما باید نوع مو را بشناسید و در صورتی که دیدید موها آسیب دیده هستند، از رنگ مو ترکیبی کمتری با توجه به نظر و سلقیه ی خود یا مشتری استفاده نمایید.

 





:: برچسب‌ها: رنگ مو فانتزی , رنگ مو زیتونی , رنگ مو بلوند ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: